Aitame luua sinu ettevõttele kasumliku 
müügitunneli süsteemi
Mis oleks kui Sinu ettevõttel oleks selge, korratav ja skaleeritav strateegia, mille abil muuta oma turundustegevused selgeks plaaniks,
millega saada kliente kasumlikult?
 Ettevõtted, kes kasutavad müügitunnelit oma turunduses, koguvad keskmiselt 55% rohkem kvalifitseeritud kontakte kuni 33% väiksema kuluga. (allikas: Forrester Research)

Kas tunned, et Sinu ettevõtte turundus nõuab palju aega, energiat 
ja eelarvet kuid ei loo soovitud käivet? 

Tõenäoliselt vajad müügitunnelit...
Oled vast kuulnud ütlust, et turunduses peab pildis olema...

Seega panustad iganädalaselt enda või oma tiimi aega, pildistades, videosid filmides, tekste kirjutades ja seda kõike sotsiaalmeediasse postitades. 
Näed küll kuidas platvormid täituvad pöialde, südamekeste ja uute jälgijatega kuid millegipärast ei tõlgendu see uuteks klientideks ja käibeks sinu ettevõttesse.
Turundus tundub kui mutiauk kuhu kaob hulk ressursse - vastutasuks olematu või rahuldamatu tulemus ettevõtte käibe näol...

Märkad, et sellest on küll mingil määral abi kuid pikaajaliselt ei ole see jätkusuutlik tegevus, sest kohe kui lõpetad samas mahus pingutamise langeb ka sinu päringute ja müügivõimaluste hulk, mis omakorda mõjutab negatiivselt sinu käivet. 

Kui tundsid end eelnevas lõigus ära, ei maksa liialt nukrutseda. Aktiivselt turundades teed juba õigeid samme kuid tõenäoliselt puudub sul seda toetav protsess, mis muudab uued huvilised maksvateks klientideks läbi korratava ja etteaimatava süsteemi, mida me nimetame müügitunneliks.
Mis oleks kui Sinu ettevõttel oleks müügitunnel, mis on: 
  •  Prognoositav
  •  Kasumlik
  • ​Skaleeritav
  • ​Duplikeeritav
"Müügitunnel on strateegiliselt läbi mõeldud klienditeekond, mis juhib teda alates brändi teadlikkusest kuni kliendiks saamiseni ning sealt edasi. "
Strateegiline müügitunnel sisaldab endas:  
  •  Reklaame 
  •  Maandumislehti kontaktide kogumiseks
  •  Automatiseeritud kommunikatsiooni e-maili turunduse või muude meetodite näol
  • ​Klienti kõnetavaid pakkumisi
  • ​Läbimõeldud lisapakkumisi, mis tõstavad kliendi eluaegset väärtust
  • ​Jätkuvat kommunikatsiooni rahuloleva ning korduva kliendi loomiseks
Kuidas aitame Sind
Müügitunnelitega?
  • Esmane konsultatsioon vajaduste kaardistamiseks
  • Olemasoleva turundussüsteemi audit
  • Müügitunneli strateegia loomine
  • ​Strateegia koolitus Sinu tiimile
  • ​Jätkuv konsultatsioon strateegia elluviimiseks

Mida ütlevad meie varasemad partnerid? 

Vallo Arumäe, Starfish Academy

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Non eaque incidunt, quam voluptatem distinctio, dolor aliquam quasi nihil accusamus officiis, ratione necessitatibus vero officia iure iste similique.

Erik Orgu,  Erik Orgu toitumiskava

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Non eaque incidunt, quam voluptatem distinctio, dolor aliquam quasi nihil accusamus officiis, ratione necessitatibus vero officia iure iste similique.

Raul Saks,  Marat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Non eaque incidunt, quam voluptatem distinctio, dolor aliquam quasi nihil accusamus officiis, ratione necessitatibus vero officia iure iste similique.

Berit Joosep,  Berrichi

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Non eaque incidunt, quam voluptatem distinctio, dolor aliquam quasi nihil accusamus officiis, ratione necessitatibus vero officia iure iste similique.

Davor Tamm,  Nutiklaas

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Non eaque incidunt, quam voluptatem distinctio, dolor aliquam quasi nihil accusamus officiis, ratione necessitatibus vero officia iure iste similique.

Andreas Kraft,  Sangar

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Non eaque incidunt, quam voluptatem distinctio, dolor aliquam quasi nihil accusamus officiis, ratione necessitatibus vero officia iure iste similique.

Monika Kuzmina,  Goodnews

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Non eaque incidunt, quam voluptatem distinctio, dolor aliquam quasi nihil accusamus officiis, ratione necessitatibus vero officia iure iste similique.

Marii Härmat,  Huug

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Non eaque incidunt, quam voluptatem distinctio, dolor aliquam quasi nihil accusamus officiis, ratione necessitatibus vero officia iure iste similique.
PORTFOLIO

Starfish Academy - terviklik webinari müügitunnel

Lõime Starfish Academyle webinaril põhineva müügitunneli, millest on saanud brändi turundustegevuste selgroog. 

Starfish Academy on Eestis üks juhtivaid rahatarkuse edendajaid läbi oma tasuta ning tasuliste koolituste. 

Müügitunneli abil registreerub kümneid tuhandeid eestlaseid aastas tasuta veebikoolitustele ning omakorda tuhandeid huvilisi tasulistel koolitustel. Lisaks Eesti turule aitasime sama süsteemi edukalt rakendada ka Leedu turul.

Koostöö sisaldas:
  •  Makstud reklaame
  • Webinaride müügitunnelit
  • Automatiseeritud e-mail turundust
  • Uudiskirjade strateegia loomist ja elluviimist
  • ​Müügipakkumiste väljatöötamist
  • ​Tiimiliikmete koolitamist webinaride läbiviimiseks ning kogu müügitunneli iseseisvaks haldamiseks
  • ​Järjepidevat optimeerimist konversioonide parandamiseks

Erik Orgu - Kaalulangetuse kiirtee

Lõime tervisliku toitumise huvilistele programmi, mis toimis koostöös Erik Orgu toitumiskavaga. Liitujad said lisaks toitumiskavale 4 nädalase koolituse koos interaktiivse töölehega, mis aitas neil püsida oma kaalulangetuse teekonnal kaasahaaraval viisil ning saada vajalikke teadmisi püsivalt tervislikult toitumise kohta.

Programmi eesmärgiks oli suurendada uute liitujate arvu soodsama kliendi saamise kuluga ning pikendada kliendi eluiga aktiivse toitumiskava kasutajana.

Koostöö sisaldas: 
  •  Müügitunneli strateegia loomine
  • Programmi sisulehtede loomise koordineerimine
  • Interaktiivse töölehe loomine
  • ​Makstud reklaame
  • ​E-mail automatsioonide väljatöötamist ja elluviimist
  • ​Uudiskirjade strateegia loomist ja elluviimist

Marat x Liisa Leetma 
Outfit inspiratsioon

Lõime rõivabrändile Marat koostöös mõjuisiku, Liisa Leetmaga müügitunneli, mille käigus said kõik antud maandumislehe kaudu uudiskirjaga liitujad kolmepäevase outfit inspiratsiooni laengu. 

Koostöös Liisaga lõime 3 erinevat videot, milles mõjuisik stiliseerid Marati rõivaid ning jagas omapoolseid nõuandeid mida, kuidas ja kus kanda. 

Kampaania eesmärkideks oli kasvatada uudiskirja liitujate hulka, näidata Marati tooteid erineva nurga alt ning suurendada valitud toodete müüki nii e-poes kui ka füüsilistes poodides. 

Koostöö sisaldas: 
  • Makstud reklaame
  • Müügitunneli strateegia loomist
  • Maandumislehe ja sisulehtede loomist
  • ​E-mail automatsiooni
  • ​Olemasolevatele uudiskirja liitujatele kirjade saatmist

Sangar - vormirõivaste kontaktide loosikampaania

Rõivabränd Sangar vajas vormirõivaste kõrghooaja eelselt sihtrühma seas teadlikkusse suurendamist nende poolt pakutavast teenusest. 

Ühtlasi oli eesmärgiks koguda kvalifitseeritud päringuid ettevõtetest, kes soovisid oma tiimile vormirõivaid. 

Viisime läbi päringute kogumise kampaania koos loosimänguga, mille käigus loosisime ühele päringu saatnud ettevõttele eelmäratud koguses neile personaliseeritud vormirõivaid.

Koostöö sisaldas:
  • Kampaania strateegia loomist
  • Kampaanialehe loomist
  • E-mail automatsiooni
  • ​Kvalifitseeritud päringute automaatset edastamist müügitiimile

Berrichi - tasuta tester tootekampaania

Berrichi näohooldusbränd soovis jõuda laiema sihtrühmani ning kuna antud valdkonnas soovib klient veenduda, et antud toode sobib tema nahale, oli tarvis leida lahendus andmaks kliendile võimalus testida toodet ilma, et ta peaks isegi mõnda kosmeetikapoodi või ilusündmusele minema. 

Lahenduseks - Berrichi testerpakk kliendi juurde. 
Lõime müügitunneli, mille käigus sai klient tellida tasuta testerkomplekti Berrichi erinevate toodetega. Tasuda tuli vaid postikulu. 

Lisaks testerpakile said tellijad eripakkumise toodete tellimiseks.

Kampaania käigus tellisid tellisid testerpaki ning liitusid brändi uudiskirjaga ligi tuhat naist üle Eesti, mis omakorda suurendas märgatavalt brändi teadlikkust ning jälgijaskonda sotsiaalmeedia kanalites.

Koostöö sisaldas: 
  • Müügitunneli strateegia loomist
  • Maandumislehe ja sisulehtede loomist
  • ​Tellimusvormi tehnilist lahendust pakiautomaatidega ühendamiseks
  • E-mail automatsioone
  • ​Uudiskirjade strateegia loomist ja tiimi koolitamist elluviimiseks
  • ​Makstud reklaame
  • ​Müügitunneli optimeerimist konversioonimäära parendamiseks
  • ​Tiimi koolitamist müügitunneli haldamiseks

Stay Zen House - uudiskirja listi kasvatamise kampaania

Majutuspaik Stay Zen House soovis luua uudiskirja listi inimestest, kes on huvitatud puhkusest, lõõgastusest ning privaatsest asukohast. 

Lõime maandumislehe, mille käigus jagasime uudiskirjaga liitujatele sooduskoodi esimese külastuse tarbeks. 

Kampaania tulemusena on majutuspaigal oma uudiskirja list, kes saavad aeg ajalt eripakkumisi ning inspireerivaid kirju puhkuse planeerimiseks.

Koostöö sisaldas:
  • Strateegia loomist
  • Maandumislehe loomist
  • E-mail automatsiooni
  • ​Makstud reklaame

Goodnews kirjastus - 21 päevane Hea Elu väljakutse

Goodnews kirjastuse usub, et hea sõna muudab maailma ja peab enda kohustuseks kangelastest kirjutada. 

Kirjastus pöördus meie poole sooviga luua uudiskirja list ning samal ajal edastada ülendavaid sõnumeid. 

Koostöös lõime 21-päevase Hea Elu Väljakutse, mille käigus said uudiskirjaga liitujad 21 järjest igal päeval hea mõttetera, mida elus kaasas kanda. 

Kampaania käigus kasvatasime uudiskirja listi rohkem kui 500 kontakti võrra ning samal ajal suurendasime kirjastuse poolt välja antud raamatute müüki.

Koostöö sisaldas
  • Strateegia loomist
  • Maandumislehe loomist
  • 21-päevast e-mail automatsiooni loomist
  • ​Makstud reklaame

Nutiklaas - Kvalifitseeritud päringute kampaania

Nutiklaas on Eestis juhtiv nutikile müümise ja paigalduse ettevõte. 

Eesmärgiks oli luua müügitunnel, mille kaudu koguda kvalifitseeritud päringuid nii eraisikutele kui ka äriklientidele.

Koostöös lõime eraldiseisvad müügitunnelid mõlemale sihtrühmale, millest on saanud peamine müügikanal ettevõtte jaoks. 

Koostöö sisaldas:
  • Müügitunneli strateegia loomist
  • Maandumislehtede loomist mõlemale sihtrühmale
  • Kvalifitseeritud päringute automaatne edastamine müügitiimile
  • ​Müügitunneli järjepidev optimeerimine paremate konversioonide saavutamiseks
  • ​Erikampaaniate loomist
  • ​Makstud reklaame
Kuidas aitame Sind
Müügitunnelitega?
  • Esmane konsultatsioon vajaduste kaardistamiseks
  • Olemasoleva turundussüsteemi audit
  • Müügitunneli strateegia loomine
  • ​Strateegia koolitus Sinu tiimile
  • ​Jätkuv konsultatsioon strateegia elluviimiseks
Sharplife | Copyright ©2024 | info@sharplife.ee | +372 566 48 982